top of page

סדנת האונופונו

אופי הסדנה הוא תהליכי במטרה לייצר הבנה וידיעה פנימית.

כאשר ידע מבטא שינון בלבד וידיעה זו הבנה פנימית שלא תמיד יכולה לבוא לידי ביטוי במילים, אך היא באה לידי ביטוי בעשיה יום יומית וקבלת החלטות המביאה להתנהלות חדשה.

הואופונופונו הוא תהליך של ניקוי וקבלה עצמית, אופן התהליך:

התהליך הבסיסי של הבנת הדרך ללקיחת אחריות אישית מתבצע על ידי שינון של ארבעה משפטים:

1. אני מצטער – על מה אני מצטער? שלא עשיתי את עבודת הריפוי עד היום, כלפי מי אני מצטער? אני מצטער כלפי המהות הפנימית שבי שסובלת, כי לא טיפלתי בנושא זה עד היום...

2. תודה – תודה על ההזדמנות הנוספת שמראה לי שיש בי משהו שמבקש ניקוי/ריפוי, משהו בי שעוד לא ניקיתי. תודה לאותו אירוע מרגיז, מכאיב ולא נעים שבא לעורר אותי ולומר לי "הלו יש פה משהו שהזנחת – זה הזמן לטפל!!"

3. סליחה – הסליחה היא כלפי עצמי מכיוון שלא טיפלתי בזה עד היום. אני סובל עבור דבר שעבר זמנו.

4. אהבה – המקום של האהבה, אני אוהב את המהות הפנימית שלי, את מי שאני, אני אוהב את הסיטואציה שהעירה אותי לעשות משהו/לרפא משהו, אני אוהב את המשהו שמבקש ריפוי, אני פשוט נמצא במקום של אהבה שמאפשר ריפוי.

bottom of page